Tuesday 21 December 2010

A minha última bolsa / My latest bag

Desta vez quis fazer uma bolsa pra mim. Deu trabalho para fazer mas fico contente com o resultado. Para fazer esta bolsa usei linho preto, algodão e cetim para forrar - que foi tão dificil para costurar. Fiz e uma bolsinha assim ficou um conjuntinho! E agora é só usar ;)
This time I made a bag for me. It was a bit hard to make this one but I am quite satisfied with the result. I used some black linen, dotted cotton fabric and some satin for lining - it was sooo hard to sew. I made and this bourse to match! And now it is time to use it ;)

5 comments:

  1. Наде, чудесен коледен подарък си си направила!Толкова изпипан и стилен!

    ReplyDelete
  2. Ех Наде,знаех си аз,че правиш пак нещо интересно и те чаках да покажеш! Чантата е прекрасна,завиждам на притежателката,нали са ми слабост чантите...
    Всичко е уникално,просто нямам думи...Огромно БРАВО от мен!!!

    ReplyDelete
  3. Мариета, Руси, хвалите ме много!!! Благодаря ви за хубавите думи!!! Чантата определено не е перфектна, но вярвайте ми много ме измъчи, колко пъти преглеждах кройката, опитвах се да превеждам, но не ми стана ясно и така как точно! Накрая по моя си начин и това се получи! А тази чанта е за мен, няма да я подарявам! Цветенцата ми отнеха също доста време, въпреки че са лесни, но пипкави! Още веднъж благодаря много!!!

    ReplyDelete
  4. Thanks for your visit! :) I love this bag!

    ReplyDelete

Obrigada pelo comentário / Thanks for your comment