Wednesday 5 October 2011

mais uma princessa

mais uma princesa e a ervilha que fiz...desta vez a minha intenção era fazer-la menor...ela ficou com approx. 16cm de altura, sem as almofadinhas...esta fiz para presente...

one more princess and the pea that I made...this time I wanted to make her a bit shorter...she is approx. 16cm tall, without the cushions...I made this one as a gift...

и още една принцеса и граховото зърно...този път исках да я направя по-мъничка...излезе приблизително 16см, без възглавничките...направих я за подарък...

e aqui alguns detalhes da princesa...and some details here...и някои детайли от куклата
e como uma princesa ela recebe o seu café-da-manhã na cama...

and as she is a princess she gets her breakfast in bed...

и тъй като тя е принцеса, закуската й се сервира в леглото...
...e fim....the end...край...

17 comments:

  1. Наде,много е сладка принцеската!!!Много ми харесаха и възглавничките,чайничето, чашката и рамката с плат,въобще целия декор за снимката е страхотен!Пак ще зарадваш някой,браво!!!

    ReplyDelete
  2. Приказна е!И с това грахово зърно на точки.Изпипано,както винаги до последния детайл.И аз съм извадила схемите за една такава принцеса,дори я скроих,но доста големичка нещо ми се вижда.С една голяма глава,малко като извънземно и съм я оставила.Но твоята е прекрасна.Май ще потърся да измайсторя и аз една.

    ReplyDelete
  3. Руси, благодаря ти!! А рамката е тази, която сложих на чайника...а платовете са останки от свекърва ми, но толкова ми харесаха, добре че куклата мъничка и стигнаха...и да, надявам се детенцето да хареса куклата!!!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Гери, много ти благодаря!!!! Не знам дали си ми видяла първата принцеса, тя е по-големичка. Главата е така голяма, но като зашиеш косата и не прави впечатление този детайл...пробвай така ще се получи!!! Успех!!

    ReplyDelete
  6. Много сладка е принцеската , Наде! И много добре си аранжирала снимката, страхотно е! А детенцето със сигурност ще я хареса.

    ReplyDelete
  7. Наде, страхотен подарък! Принцесата е толкова сладка!

    ReplyDelete
  8. Славина, благодаря ти!!!
    Мариета, много мерси!!!
    А другата седмица ще я подаряваме и се надявам, че детенцето ще я хареса!!!!

    ReplyDelete
  9. She is so beautiful!!! Thanks for such a sweet comment, Nadya!!!

    Love, Kristin

    ReplyDelete
  10. Надя! Настоящая принцеса у тебя получилась.
    Очень нарядная, изысканная.
    А какие у нее роскошные волосы!

    ReplyDelete
  11. Любаша, спасибо тебе!!!! Вот и волосы у меня самое трудное сделать, но стараюсь и учусь!!!

    ReplyDelete
  12. OLA AMIGA TEM COISA MELHOR DO QUE PRESENTEAR COM COISAS FEITAS POR NOS, ISSO É MUITO BOM FICOU LINDA BJS

    ReplyDelete
  13. Querida Deya!!! Concordo plenamente com voce, obrigada!!!!Bjs

    ReplyDelete
  14. Наде, я кажи как накъдри косата на принцеската или преждата е такава?

    ReplyDelete
  15. Гери, преждата е такава не съм я водила на салон ;)

    ReplyDelete

Obrigada pelo comentário / Thanks for your comment